Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 43 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Lesson 2 Changing Values and Norms of the British Family. What about Ukrainian Families? Task 1. Oral test on the homework. Task 2. Read the text. Open the brackets and write the verbs correctly. The family in Britain (1, to change). The once typical British family (2, to head) by two parents has undergone substantial changes during the twentieth century. In particular there (3, to be) a rise in the number of single-person households, which (4, to increase) from 18 to 29 per cent of all households between 1971 and 2002. By the year 2020, it (5, to estimate) that there will be more single people than married ones. Fifty years ago this would have been socially unacceptable in Britain. In the past, people (6, to get) married and stayed married. Divorce was very difficult, expensive and took a long time. Today, people’s views on marriage (7, to change). People generally (8, to get) married at a later age now and many women do not want to have children immediately. They prefer to concentrate on their jobs and put off having a baby until late thirties. |
![]() Task 1. Explain the following proverb. Make up a dialogue with your partner using the proverb as the last phrase in it. Where there is love there is happiness. Task 2. Read the text. Open the brackets and write the verbs correctly. The family is the most basic and ancient of all institutions, and it remains the fundamental social unit in every society.
Поурочні плани-конспекти уроків англійської мови |
Переглядів: 1251 |
Додав: Best |
Дата: 23.04.2014
| Коментарі (0)
|
МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ На кінець 5-го класу учні: Аудіювання Говоріння Монологічне мовлення Діалогічне мовлення Читання Письмо
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 500 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Загальнонавчальна компетенція
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 389 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Соціокультурна компетенція Соціокультурна компетенція Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування Правила ввічливості. Вирази народної мудрості.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 284 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Лінгвістичні компетенції Лексична Граматична Фонетична
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 274 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Засоби вираження
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 272 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Мовленнєві функції учнів 5 класу
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 331 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
АНГЛІЙСЬКА МОВА 5-й клас Сфери спiлкування Особистісна Публічна Освітня
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 561 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 5—9 класи ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Основне призначення іноземної мови — сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, котрі у майбутньому випускники зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб. Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві. Основними комунікативними уміннями є: • уміння здійснювати усномовленнєве спілкування (у монологічній і діалогічній формах); • уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів; • уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею; • уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань; • уміння адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння мовою іноземною; • уміння використовувати у разі необхідності невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 2134 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|