Головна » Статті » На допомогу вчителю англійської мови » Програми для загальноосвітніх навчальних закладів

У категорії матеріалів: 20
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ

На кінець 5-го класу учні:

Аудіювання

Говоріння

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення

Читання

Письмо

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів | Переглядів: 500 | Додав: Best | Дата: 12.04.2014 | Коментарі (0)

Соціокультурна компетенція

Соціокультурна компетенція

Знання  культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування

Правила ввічливості.

Вирази народної мудрості.



Лінгвістичні компетенції

Лексична

Граматична

Фонетична



Мовленнєві функції учнів 5 класу



АНГЛІЙСЬКА МОВА
5-й клас
Сфери спiлкування

Особистісна

Публічна

Освітня


ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
5—9 класи
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
           Основне призначення іноземної мови  — сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, котрі у майбутньому випускники зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб.
     Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.
Основними комунікативними уміннями є: 
уміння здійснювати усномовленнєве спілкування (у монологічній і діалогічній формах);
уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів;
уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею;
уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань;
уміння адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння мовою іноземною;
уміння використовувати у разі необхідності невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів.

Не менш важливим на сьогоднішній день у сучасній школі є самооцінювання. Одним із найефективніших інструментів, що допомогає розвинути в учні здатність до самооцінювання в іншомовному навчання, є Європейське мовне портфоліо.

Основна суть портфоліо — «показати все, на що ти здібний(а)».

Зміст навчання сконструйовано на таких основних дидактичних і методичних принципах:

1-10 11-20