Головна » Статті » На допомогу вчителю англійської мови » Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ На кінець 5-го класу учні: Аудіювання Говоріння Монологічне мовлення Діалогічне мовлення Читання Письмо |
Загальнонавчальна компетенція
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 389 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Соціокультурна компетенція Соціокультурна компетенція Знання культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування Правила ввічливості. Вирази народної мудрості.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 284 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Лінгвістичні компетенції Лексична Граматична Фонетична
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 274 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Засоби вираження
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 272 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Мовленнєві функції учнів 5 класу
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 331 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
АНГЛІЙСЬКА МОВА 5-й клас Сфери спiлкування Особистісна Публічна Освітня
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 561 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 5—9 класи ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Основне призначення іноземної мови — сприяти в оволодінні учнями уміннями і навичками спілкуватися в усній і писемній формах відповідно до мотивів, цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Саме середня школа є тим навчальним закладом, де формуються базові механізми іншомовного спілкування, котрі у майбутньому випускники зможуть розвивати і удосконалювати відповідно до власних потреб. Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві. Основними комунікативними уміннями є: • уміння здійснювати усномовленнєве спілкування (у монологічній і діалогічній формах); • уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів; • уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею; • уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань; • уміння адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння мовою іноземною; • уміння використовувати у разі необхідності невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 2134 |
Додав: Best |
Дата: 12.04.2014
| Коментарі (0)
|
Не менш важливим на сьогоднішній день у сучасній школі є самооцінювання. Одним із найефективніших інструментів, що допомогає розвинути в учні здатність до самооцінювання в іншомовному навчання, є Європейське мовне портфоліо. Основна суть портфоліо — «показати все, на що ти здібний(а)».
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 1355 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Зміст навчання сконструйовано на таких основних дидактичних і методичних принципах:
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 310 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
1-10 11-20