Головна » Статті » На допомогу вчителю англійської мови » Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Основні принципи добору навчального матеріалу: • комунікативної цінності та достатності для реалізації цілей і завдань навчання спілкування у межах кожної теми; • автентичності мовних (фонетичних, лексичних і граматичних), мовленнєвих (речень, текстів) одиниць, ілюстративних соціокультурних матеріалів, які використовуються для навчання спілкування; • • типовості мовленнєвих зразків і їх відповідності нормам спілкування, прийнятим у країні, мова якої вивчається; • частотності використання у сучасному мовленні; • мінімізації, який узгоджується з психофізіологічними можливостями учнів молодшого шкільного віку, відповідає цілям і завданням навчання та дає можливість успішно організовувати процес оволодіння іншомовним спілкуванням у межах кожної теми згідно з вимогами чинної навчальної програми. |
Зміст навчання іноземної мови учнів початкової школи створюється на ідеях оволодіння нею у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає взаємопов'язане засвоєння мови і культури. Орієнтація на цю технологію зумовлена викликами та перспективами розвитку мульти- та полілінгвоетнокультурної світової спільноти, в якій перебуває людина і яка стає невід'ємним імперативом сьогодення.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 101 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
У початковій школі важливо зацікавити учнів вивченням іноземної мови, викликати в них позитивне ставлення до предмета, вмотивовувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування. Всі залучені для цього навчальні засоби мають сприяти вихованню в учнів комунікативних потреб у пізнанні інших країн і народів, пошуку друзів не тільки для спілкування, а й для вирішення найтиповіших проблем їхньої життєдіяльності. Комунікативна, освітня, виховна і розвивальна цілі оволодіння змістом навчання реалізуються через навчальні тексти й діалоги як основні мовленнєві одиниці. Вони містять в собі змістову і мовну інформацію та слугують певними засобами узагальнень іншомовного досвіду школярів.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 506 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Пріоритетними психофізіологічними особливостями розвитку дитини є такі:
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 310 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі — формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціо-культурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів. Після закінчення 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1, учні спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов — рівня А2, що відповідає Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 707 |
Додав: Best |
Дата: 03.06.2012
| Коментарі (0)
|
Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов'язується насамперед із деякими змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти — спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 271 |
Додав: Best |
Дата: 03.06.2012
| Коментарі (0)
|
У новій програмі розроблені методичні засади контролю та оцінювання. Їх логіка полягає в тому,що оскільки вимоги програми орієнтовані на Рекомендації Ради Європи, то й контроль і оцінювання необхідно узгоджувати з цими рекомендаціями.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 287 |
Додав: Best |
Дата: 30.05.2012
| Коментарі (0)
|
![]() Учень є головним і автономним суб”єктом навчання, який виробляє певний індивідуальний стиль оволодіння іншомовним спілкуванням, може вносити пропозиції, визначати проблеми для обговорення, створювати свої навчальні матеріали (колажі, проекти), сам відповідає за свої успіхи й невдачі.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 278 |
Додав: Best |
Дата: 30.05.2012
| Коментарі (0)
|
Нова програма базується на комунікативному методі навчання ІМ. Мова має вивчатися через особисту діяльність учнів, які є суб”єктами навчання, володіють стратегіями та прийомами оволодіння мовою та відповідають за свої успіхи й невдачі.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 244 |
Додав: Best |
Дата: 30.05.2012
| Коментарі (0)
|
![]() Мета реформування системи освіти – врахування Рекомендацій Ради Європи та виведення учнів на загальний базовий рівень, що відповідає рівню В-2 Рекомендацій.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 974 |
Додав: Best |
Дата: 30.05.2012
| Коментарі (0)
|
1-10 11-20