Головна » Статті » На допомогу вчителю англійської мови

У розділі матеріалів: 23
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

как научить писать на английскомМета –формування графічних та орфографічних навичок.
Методика викладання англійської мови в школі | Переглядів: 463 | Додав: Best | Дата: 16.07.2012 | Коментарі (0)

Не менш важливим на сьогоднішній день у сучасній школі є самооцінювання. Одним із найефективніших інструментів, що допомогає розвинути в учні здатність до самооцінювання в іншомовному навчання, є Європейське мовне портфоліо.

Основна суть портфоліо — «показати все, на що ти здібний(а)».

Зміст навчання сконструйовано на таких основних дидактичних і методичних принципах:

Основні принципи добору навчального матеріалу:
•    комунікативної цінності та достатності для реалізації цілей і завдань навчання спілкування у межах кожної теми;
•    автентичності мовних (фонетичних, лексичних і граматичних), мовленнєвих (речень, текстів) одиниць, ілюстративних соціокультурних матеріалів, які використовуються для навчання спілкування;    •
•    типовості мовленнєвих зразків і їх відповідності нормам спілкування, прийнятим у країні, мова якої вивчається;
•    частотності використання у сучасному мовленні;
•    мінімізації, який узгоджується з психофізіологічними можливостями учнів молодшого шкільного віку, відповідає цілям і завданням навчання та дає можливість успішно організовувати процес оволодіння іншомовним спілкуванням у межах кожної теми згідно з вимогами чинної навчальної програми.

Зміст навчання іноземної мови учнів початкової школи створюється на ідеях оволодіння нею у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає взаємопов'язане засвоєння мови і культури. Орієнтація на цю технологію зумовлена викликами та перспективами розвитку мульти- та полілінгвоетнокультурної світової спільноти, в якій перебуває людина і яка стає невід'ємним імперативом сьогодення.

У початковій школі важливо зацікавити учнів вивченням іноземної мови, викликати в них позитивне ставлення до предмета, вмотивовувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування. Всі залучені для цього навчальні засоби мають сприяти вихованню в учнів комунікативних потреб у пізнанні інших країн і народів, пошуку друзів не тільки для спілкування, а й для вирішення найтиповіших проблем їхньої життєдіяльності.

Комунікативна, освітня, виховна і розвивальна цілі оволодіння змістом навчання реалізуються через навчальні тексти й діалоги як основні мовленнєві одиниці. Вони містять в собі змістову і мовну інформацію та слугують певними засобами узагальнень іншомовного досвіду школярів.

Пріоритетними психофізіологічними особливостями розвитку дитини є такі:

Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі — формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціо-культурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів.

Після закінчення 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1, учні спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов — рівня А2, що відповідає Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти.

Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов'язується насамперед із деякими змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти — спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.

У новій програмі розроблені методичні засади контролю та оцінювання. Їх логіка полягає в тому,що оскільки вимоги програми орієнтовані на Рекомендації Ради Європи, то й контроль і оцінювання необхідно узгоджувати з цими рекомендаціями.

1-10 11-20 21-23