Головна » Статті » На допомогу вчителю англійської мови |
У розділі матеріалів: 23 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
![]() |
Не менш важливим на сьогоднішній день у сучасній школі є самооцінювання. Одним із найефективніших інструментів, що допомогає розвинути в учні здатність до самооцінювання в іншомовному навчання, є Європейське мовне портфоліо. Основна суть портфоліо — «показати все, на що ти здібний(а)».
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 1355 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Зміст навчання сконструйовано на таких основних дидактичних і методичних принципах:
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 310 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Основні принципи добору навчального матеріалу: • комунікативної цінності та достатності для реалізації цілей і завдань навчання спілкування у межах кожної теми; • автентичності мовних (фонетичних, лексичних і граматичних), мовленнєвих (речень, текстів) одиниць, ілюстративних соціокультурних матеріалів, які використовуються для навчання спілкування; • • типовості мовленнєвих зразків і їх відповідності нормам спілкування, прийнятим у країні, мова якої вивчається; • частотності використання у сучасному мовленні; • мінімізації, який узгоджується з психофізіологічними можливостями учнів молодшого шкільного віку, відповідає цілям і завданням навчання та дає можливість успішно організовувати процес оволодіння іншомовним спілкуванням у межах кожної теми згідно з вимогами чинної навчальної програми.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 1127 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Зміст навчання іноземної мови учнів початкової школи створюється на ідеях оволодіння нею у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає взаємопов'язане засвоєння мови і культури. Орієнтація на цю технологію зумовлена викликами та перспективами розвитку мульти- та полілінгвоетнокультурної світової спільноти, в якій перебуває людина і яка стає невід'ємним імперативом сьогодення.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 101 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
У початковій школі важливо зацікавити учнів вивченням іноземної мови, викликати в них позитивне ставлення до предмета, вмотивовувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування. Всі залучені для цього навчальні засоби мають сприяти вихованню в учнів комунікативних потреб у пізнанні інших країн і народів, пошуку друзів не тільки для спілкування, а й для вирішення найтиповіших проблем їхньої життєдіяльності. Комунікативна, освітня, виховна і розвивальна цілі оволодіння змістом навчання реалізуються через навчальні тексти й діалоги як основні мовленнєві одиниці. Вони містять в собі змістову і мовну інформацію та слугують певними засобами узагальнень іншомовного досвіду школярів.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 506 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Пріоритетними психофізіологічними особливостями розвитку дитини є такі:
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 310 |
Додав: Best |
Дата: 06.06.2012
| Коментарі (0)
|
Головна мета навчання іноземної мови у початковій школі — формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціо-культурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів. Після закінчення 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1, учні спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов — рівня А2, що відповідає Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 707 |
Додав: Best |
Дата: 03.06.2012
| Коментарі (0)
|
Оновлення змісту навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах пов'язується насамперед із деякими змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти — спрямуванням навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, що у майбутньому давали б можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному світовому мультинаціональному просторі.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 271 |
Додав: Best |
Дата: 03.06.2012
| Коментарі (0)
|
У новій програмі розроблені методичні засади контролю та оцінювання. Їх логіка полягає в тому,що оскільки вимоги програми орієнтовані на Рекомендації Ради Європи, то й контроль і оцінювання необхідно узгоджувати з цими рекомендаціями.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів |
Переглядів: 287 |
Додав: Best |
Дата: 30.05.2012
| Коментарі (0)
|